استفاده کمتر و بهینه از نیروی انسانی است
مشتریان میتوانند که غذای مورد علاقشان را خودشان انتخاب کنند
اعتمادشان نسبت به مجموعه افزایش پیدا می کند
نیاز به استفاده از منوی کاغذی نیست
نتخاب کاملا دلخواه سفارش و انجام چندین مرتبه ای تغییرات در آن با خیال آسوده
در سریع ترین زمان ممکن مشتری میتواند سفارش خود را انجام دهد
احتمال اشتباه که معمولا توسط شخص سفارشگیر در روش سنتی اتفاق می افتد در این روش به صفر می رسد
عملکرد تبلیغاتی كيوسك ها مانند يك تابلو تبليغاتي است و حضور آنها به عنوان شاخصه اي از مشتري مداري ، دهان به دهان توسط مشتریان نقل مشود.