بازاریابی رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی
امروزه رسانه های اجتماعی سهم بزرگی در انتقال اطلاعات دارند و می توان با بهره گیری از ....
دیجیتال مارکتینگ در واقع بازاریابی دیجیتال است . بازاریابی از محصولات یا خدمات با استفاده از فن آوری های دیجیتال، به طور عمده در اینترنت و تلفن های موبایل هوشمند.
کانال های بازاریابی دیجیتال سیستمهایی هستند که براساس اینترنت ساخته شده اند و می توانند با ایجاد شبکه ، سرعت بخشیدن و انتقال ارزش محصول از تولیدکننده به مصرف کننده و ترمینال توسط شبکه های دیجیتال باشند.
ارائه مطالبی که مخاطبان شما در مکان هایی که جستجو می کنند به دنبال آن هستند
تدوین یک استراتژی مؤثر برای برقراری رابطه بلند مدت با مصرف کننده محصولات یا خدمات شما
عناوین بندی جذاب یک تبلیغ را از دیگران متمایز می کند. این باعث جدا شدن تبلیغ شما از دیگران می شود
لیستی از مشتریان و جزئیات مشتری را برای پیگیری ها و ... در بانک اطلاعاتی نگهداری کنید
برای مشتریان برگزیده می توان پیشنهادات خاص، مربوط به رفتار خرید قبلی مشتری ارسال کرد
پیشنهادات پرسود همیشه به موفقیت کمپین دیجیتال شما کمک می کند. در پایان کار ، پاداش دهید.
بازاریابی رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی
امروزه رسانه های اجتماعی سهم بزرگی در انتقال اطلاعات دارند و می توان با بهره گیری از ....
اس ام اس و ام ام اس
افزایش بازدید از سایت شما با ارسال گروهی و یا پراکنده تبلیغات شما به شماره موبایل و....
بازاریابی مستقیم پست الکترونیکی
ارسال ایمیل انبوه
ارسال انبوه ایمیل معمولا روشی کم هزینه و تاثیر گزار است در این روش صفحه ای از قبل آماده میشود و....
بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
جستجوگرها
قراردادن کلمات کلیدی در زمینه فعالیتهای شما باعث میشود شما در فضای ابری بهتر دیده شوید و....
بازاریابی دیجیتال فراتر از بازاریابی اینترنتی است حتی کانالهایی را که نیازی به استفاده از اینترنت ندارند ، گسترش یافته است . این شامل تلفن های همراه (هم SMS و هم MMS) ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، تبلیغات نمایشگر ،بازاریابی موتور جستجو و هر شکل دیگری از رسانه های دیجیتال است . “
یک مدیر بازاریابی دیجیتال وظیفه توسعه ، پیاده سازی و مدیریت کمپین های بازاریابی را دارد که یک شرکت و محصولات و یا خدمات آن را تبلیغ می کند. وی نقش مهمی در ارتقاء سطح آگاهی از برند در فضای دیجیتال و همچنین معرفی در وب سایت و دستیابی به مشتریان و مشتریان دارد.
ردیف |
شرح |
تعداد |
پکیج شش ماهه SE |
پکیج شش ماهه NE |
پکیج شش ماهه AF All Facilities |
1 |
نصب و مدیریت گوگل آنالاتیک |
1 |
* |
* |
* |
2 |
نصب و مدیریت گوگل وب مستر تولز |
1 |
* |
* |
* |
3 |
پست متناسب با رویدادهای اجتماعی |
30 |
* |
* |
* |
4 |
تولید محتوای اختصاصی با رعایت تمامی موارد تکنیکال |
20 |
* |
* |
* |
5 |
پست مربوط به سایر رویدادهای مجموعه ،اخبار،مدیریت و … |
80 |
* |
* |
* |
6 |
پست اینستاگرامی متناسب با تصویربرداری |
30 |
– |
* |
* |
7 |
مدیریت شبکه اجتماعی لینکدین با پست مطالب |
30 |
– |
* |
* |
8 |
مدیریت شبکه های اجتماعی فیس بوک به همراه پست مطلب |
30 |
– |
* |
* |
9 |
آنالیز و انتخاب کلمه کلیدي مناسب براي تمام صفحات سایت |
1 |
– |
* |
* |
10 |
شناخت رقبا و ارزیابی هر یک وگزارشات مربوط به آنها |
1 |
– |
* |
* |
11 |
بررسی متاتگ ها،چگالی کلمات کلیدی،لینک دهی داخلی، |
نامحدود |
– |
* |
* |
12 |
تنظیمات پیکربندی، تایتل ها، تیترهای داخلی و دیگر المان |
نامحدود |
– |
* |
* |
13 |
مدیریت شبکه اجتماعی گوگل پلاس با پست مطالب |
30 |
– |
– |
* |
14 |
تصحیح مشکلات و بروز رسانی و بررسی معماري قالب سایت |
1 |
– |
– |
* |
15 |
تحلیل و بررسی خواسته هاي مدیریت سایت |
6 ماه |
– |
– |
* |
16 |
ارائه گزارش کامل ماهیانه |
6ماه |
– |
– |
* |
17 |
بهینه سازی تصاویر سایت |
نامحدود |
– |
– |
* |
18 |
بهینه سازی آدرس صفحات |
نامحدود |
– |
– |
* |
19 |
تشکیل تیم خبری و تولید خبر از فعالیتهای مجموعه |
6 |
– |
– |
* |
20 |
ویدئو متناسب با فعالیتهای مجموعه(کمتر از 1 دقیقه) |
20 |
– |
– |
* |
21 |
آنالیز کامل و گزارش کیفیت سایت قبل از اجراي پروژه |
1 |
– |
– |
* |
22 |
هدف گذاری 6 ماهه با تشکیل بوم کسب و کار |
1 |
– |
– |
* |
23 |
سئوی بیرونی با بررسی بک لینک ها و لینک سازی مناسب |
نامحدود |
– |
– |
* |
24 |
مینی فاي کد هاي جاوا اسکریپت |
نامحدود |
– |
– |
* |
25 |
مینی فاي کد هاي سی اس اس |
نامحدود |
– |
– |
* |
26 |
رعایت کامل امنیت و اطلاعات کارفرما و پشتیبانی طولانی مدت |
نامحدود |
– |
– |
* |
هزینه ماهیانه به تومان |
1،800،000 |
3،200،000 |
6،000،000 |