روشی نو در اطلاع رسانی شما

دیجیتال مارکتینگ

در کنار شما هزینه های تبلیغات را منطقی میکنیم

و نتایج آنها را مشاهده میکنیم

روشهای نوین تبلیغات و اطلاع رسانی را از ما بخواهید

دیجیتال مارکتینگ چیست 

 

دیجیتال مارکتینگ در واقع بازاریابی دیجیتال است . بازاریابی از محصولات یا خدمات با استفاده از فن آوری های دیجیتال، به طور عمده در اینترنت و تلفن های موبایل هوشمند.

بطور خلاصه ، نمایش تبلیغات به هر نحو در بستر رسانه ی دیجیتالی است.

کانال های بازاریابی دیجیتال سیستمهایی هستند که براساس اینترنت ساخته شده اند و می توانند با ایجاد شبکه ، سرعت بخشیدن و انتقال ارزش محصول از تولیدکننده به مصرف کننده و ترمینال توسط شبکه های دیجیتال باشند. 

 

 

روشهای افزایش بیشتر اثربخشی بازاریابی دیجیتال

  • ارائه مطالبی که مخاطبان شما در مکان هایی که جستجو می کنند به دنبال آن هستند

  • تدوین یک استراتژی مؤثر برای برقراری رابطه بلند مدت با مصرف کننده محصولات یا خدمات شما

  • عناوین بندی جذاب یک تبلیغ را از دیگران متمایز می کند. این باعث جدا شدن تبلیغ شما از دیگران می شود

  • لیستی از مشتریان و جزئیات مشتری را برای پیگیری ها و ... در بانک اطلاعاتی نگهداری کنید

  • برای مشتریان برگزیده می توان پیشنهادات خاص، مربوط به رفتار خرید قبلی مشتری ارسال کرد

  • پیشنهادات پرسود همیشه به موفقیت کمپین دیجیتال شما کمک می کند. در پایان کار ، پاداش دهید.


 

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ 

 

توسعه بازاریابی دیجیتال از دهه 1990 و 2000 باعث تغییر شیوه استفاده برندها و مشاغل از فناوری برای بازاریابی شده است. از آنجا که سیستم عامل های دیجیتال به طور فزاینده ای در برنامه های بازاریابی و زندگی روزمره گنجانیده می شوند ،  و با توجه به اینکه مردم به جای مراجعه به مغازه های فیزیکی از دستگاه های دیجیتال استفاده می کنند ، کمپین های بازاریابی دیجیتال رواج بیشتری پیدا می کند.

وش های بازاریابی دیجیتال مانند بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها)، بازاریابی موتور جستجو (SEM)، بازاریابی محتوا ، بازاریابی تاثیر گذار ، اتوماسیون محتوا، بازاریابی مبارزات انتخاباتی،   تجارت الکترونیکبازاریابی، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، رسانه های اجتماعی بهینه سازی ، بازاریابی مستقیم پست الکترونیکی ، نمایش تبلیغات ، کتابهای الکترونیکی و دیسک های نوری و بازی ها در فناوری پیشرفته ما رایج تر می شوند. در واقع ، بازاریابی دیجیتال اکنون به کانالهای غیر اینترنت گسترش می یابد که رسانه های دیجیتالی مانند تلفن های همراه ( پیام کوتاه و MMS ) ، پاسخ به تماس و زنگ های موبایل را در اختیار شما قرار می دهند.

 

سوالات متداول دیجیتال مارکتینگ

  1. 1
    انواع بازاریابی دیجیتال کدامند؟
    • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
    • بازاریابی موتور جستجو (SEM)
    • بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)
    • بازاریابی محتوا.
    • بازاریابی ایمیلی.
    • تبلیغات آنلاین.
    • بازاریابی صفحه فرود.
    • بازاریابی گوشی های هوشمند.
    • ….

     

  2. 2
    مثال های بازاریابی دیجیتال چیست؟

     بازاریابی دیجیتال فراتر از بازاریابی اینترنتی است حتی کانالهایی را که نیازی به استفاده از اینترنت ندارند ، گسترش یافته است . این شامل تلفن های همراه (هم SMS و هم MMS) ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، تبلیغات نمایشگر ،بازاریابی موتور جستجو و هر شکل دیگری از رسانه های دیجیتال است . “

  3. 3
    کار بازاریابی دیجیتال چیست؟

    یک مدیر بازاریابی دیجیتال وظیفه توسعه ، پیاده سازی و مدیریت کمپین های بازاریابی را دارد که یک شرکت و محصولات و یا خدمات آن را تبلیغ می کند. وی نقش مهمی در ارتقاء سطح آگاهی از برند در فضای دیجیتال و همچنین معرفی در وب سایت و دستیابی به مشتریان و مشتریان دارد.

  4. 4
    بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای سال 2019
    • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل. Google Analytics برای هر بازاریاب دیجیتال که به دنبال مقیاس کردن مشاغل خود است ، ضروری است. …
    • سومو SumoMe به شما امکان می دهد تا رفتار خوانندگان خود را در حالی که در سایت خود هستید پیگیری کنید و متناسب با آن تنظیماتی را انجام دهید. …
    • UberSuggest …
    • برنامه ریز کلمات کلیدی Google. …
    • ActiveCampaign.
    • و….

مقالات سایت

  1. مشاهده جدول قیمت ها ( برای مشاهدی کامل جدول گوشی را افقی بگیرید)

     

    ردیف

    شرح

    تعداد

    پکیج شش ماهه SE
    Special Economic

    پکیج شش ماهه NE
    Normal Economic

    پکیج شش ماهه NE

    All Facilities

    1

    نصب و مدیریت گوگل آنالاتیک

    1

    *

    *

    *

    2

    نصب و مدیریت گوگل وب مستر تولز

    1

    *

    *

    *

    3

    پست متناسب با رویدادهای اجتماعی

    30

    *

    *

    *

    4

    تولید محتوای اختصاصی با رعایت تمامی موارد تکنیکال

    20

    *

    *

    *

    5

    پست مربوط به سایر رویدادهای مجموعه ،اخبار،مدیریت و …

    80

    *

    *

    *

    6

    پست اینستاگرامی متناسب با تصویربرداری

    30

    *

    *

    7

    مدیریت شبکه اجتماعی لینکدین با پست مطالب

    30

    *

    *

    8

    مدیریت شبکه های اجتماعی فیس بوک به همراه پست مطلب

    30

    *

    *

    9

    آنالیز و انتخاب کلمه کلیدي مناسب براي تمام صفحات سایت

    1

    *

    *

    10

    شناخت رقبا و ارزیابی هر یک وگزارشات مربوط به آنها

    1

    *

    *

    11

    بررسی متاتگ ها،چگالی کلمات کلیدی،لینک دهی داخلی،

    نامحدود

    *

    *

    12

    تنظیمات پیکربندی، تایتل ها، تیترهای داخلی و دیگر المان

    نامحدود

    *

    *

    13

    مدیریت شبکه اجتماعی گوگل پلاس با پست مطالب

    30

    *

    14

    تصحیح مشکلات و بروز رسانی و بررسی معماري قالب سایت

    1

    *

    15

    تحلیل و بررسی خواسته هاي مدیریت سایت

    6 ماه

    *

    16

    ارائه گزارش کامل ماهیانه

    6ماه

    *

    17

    بهینه سازی تصاویر سایت

    نامحدود

    *

    18

    بهینه سازی آدرس صفحات

    نامحدود

    *

    19

    تشکیل تیم خبری و تولید خبر از فعالیتهای مجموعه

    6

    *

    20

    ویدئو متناسب با فعالیتهای مجموعه(کمتر از 1 دقیقه)

    20

    *

    21

    آنالیز کامل و گزارش کیفیت سایت قبل از اجراي پروژه

    1

    *

    22

    هدف گذاری 6 ماهه با تشکیل بوم کسب و کار

    1

    *

    23

    سئوی بیرونی با بررسی بک لینک ها و لینک سازی مناسب

    نامحدود

    *

    24

    مینی فاي کد هاي جاوا اسکریپت

    نامحدود

    *

    25

    مینی فاي کد هاي سی اس اس

    نامحدود

    *

    26

    رعایت کامل امنیت و اطلاعات کارفرما و پشتیبانی طولانی مدت

    نامحدود

    *

    هزینه ماهیانه به تومان

    1،800،000

    3،200،000

    6،000،000