دلایل ساخت اپلیکیشن 

۱- رشد میزان فروش:

با معرفی، تخفیف، امتیاز و ارسال نوتیفیکیشن ها می توان مشتریان بالقوه را به خرید از اپلیکیشن تان ترغیب کرد.

۲- مخاطب سازی:

با مشتری هایتان در هر جای دنیا که باشند می توانید در ارتباط باشید. اشخاص مجبور نیستند نام دامنه سایت شما را به خاطر بسپارند یا برای ورود به سایت از موتورهای جستجو کمک بگیرند. چون اپلیکیشن موبایل شما را نصب کرده اند به سادگی از آن استفاده می کنند. در برخی موارد حتی نیاز به اتصال اینترنت هم وجود ندارد.

۳- کانال های بازاریابی و ارتباط:

اپلیکیشن های موبایل با انتشار چند کمپین به راحتی می توانند توجه کاربران را نسبت به برند جلب کنند. با این کار شما میزان مشتری های بالقوه را زیاد می کنید و اعتماد عمومی را نسبت به برند بیشتر می شود. برای نمونه می توان نظرسنجی ها، رای گیری ها و امکان ارسال خطاها را برای کاربران فعال کرد.

۴- بهینه سازی فرایند کسب و کار:

می توانید اپلیکیشن را برای تعامل کارکنان داخلی طراحی کنید.
حتی می توان برای رصد و مدیریت هر فرایند از اپلیکیشن استفاده کرد.

۵- افزایش میزان وفاداری مشتریان:

فراهم آوردن امکان رزرو، سفارش غذا یا پرداخت هزینه آن ها با اپلیکیشن تلفن های هوشمند باعث می شود کسب و کار یک ابزار قدرتمند برای افزایش وفاداری مشتری ها در اختیار داشته باشد.
ارایه برنامه های افزایش وفاداری مثل، تخفیف، کوپن ها و امتیازها در اپلیکیشن موبایل.

۶- یک منبع ارزشمند برای آنالیز/ آمار:

به کمک اپلیکیشن موبایل می توان اطلاعات بسیار مهمی را برای تحلیل و بررسی بدست آورد.
برای مثال می توان متوجه شد که کدام یک از کالاها به میزان بیشتری به فروش می رسد.
به همین ترتیب می توان متوجه شد که کاربران چقدر از زمانشان را در اپلیکیشن صرف می کنند
یا کدام بخش کمتر مورد توجه قرار می گیرد و چه بخشی محبوبیت بیشتری دارد.

۷- مزایای رقابتی:

اگر برنامه ریختید که در بحث طراحی اپلیکیشن موبایل جز اولین ها باشید و از آن به عنوان ابزار بازاریابی و فروش استفاده کنید قطعا موفق می شوید و پیشرفت های آینده را نیز تضمین می کنید.در دنیای رقابتی امروز خیلی مهم است که برند خود را آموزش دهید و تا می توانید آن را به مردم معرفی کنید.

درباره mahsa Ghavidel

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گروه مهندسی اکسیژن